Om Digital LABS

Vores interne bureau er drevet af en vision om at skabe de stærkeste og mest innovative kampagner i musikbranchen.

Universal Music Digital LABS blev oprettet som selvstændig afdeling på Universal Music Danmark i 2015.

Målet med LABS er at have et internt bureau, der altid kan levere de skarpeste, bedste og sjoveste digitale løsninger og marketingkampagner til de artister, vi arbejder sammen med.

Vores LABS-team arbejder tæt sammen med nordiske og internationale Universal-kolleger, for at dele projekter og værktøjer, og sikre, at vi altid har den nyeste viden.

Derfor har vi branchens største netværk af digitale eksperter, og den mest ambitiøse tilgang til digital marketing.

OM VORES TEAM

Digital LABS er sammensat af kreative eksperter inden for hvert deres område. Sammen danner de et team, der kan løse alle opgaver.

DIGITAL LABS

rasmus

RASMUS ARDAHL
Commercial Director

karen

KAREN HØGH
Digital Media Manager

Nonne

NØNNE SIF HOFFMEYER
Manager, Digital Music Partners

Christel

CHRISTEL PRÆSTGÅRD
Manager, Digital Music Partners

mie

MIE FALKENSTRØM
Creative Strategist

Julie

JULIE OLSEN
Content Creative

Rasmus (1)

RASMUS PAZDECKI
Creative Strategist

Troels

TROELS GAMMELGAARD
Marketing Specialist

andreas

ANDREAS LEDET
Marketing Assistant

peterf

PETER FILTENBORG
Digital Analyst

lasse

LASSE HØGH
Art Director

nikolaj

NIKOLAJ GYLDENLØVE
Graphic Designer

nytbillede

PHILIP TEMPLE
Content Production Manager

nytbillede

Anton Larsen
Content Production Manager

nytbillede

Sofie Vind
Content Creative Intern

nytbillede

Frederikke Bille Larsen
Content Creative Intern